Nieuwe avonturen - Reisverslag uit Asperen, Nederland van Rebecca Bakker - WaarBenJij.nu Nieuwe avonturen - Reisverslag uit Asperen, Nederland van Rebecca Bakker - WaarBenJij.nu

Nieuwe avonturen

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

03 Maart 2015 | Nederland, Asperen

Ha trouwe volgers,

zoals velen van jullie al hebben begrepen is het voor Rebecca weer tijd voor een nieuw avontuur. Wederom ga ik stage lopen met dolfijnen, maar daarmee stopt ook wel een beetje de overeenkomst met mijn vorige stage in Australië.

In tegenstelling tot het warme Australië ga ik deze keer wegregenen dichter bij huis, in Wales! Aanstaande zaterdag ochtend stap ik op het vliegtuig naar Birmingham, en vanaf daar reis ik met trein en bus naar een klein durpie in het Welse platteland. Gelukkig heb ik nu al wel van te voren een verblijfplaats kunnen regelen (zelfs met internet), en het contact met de huiseigenares en ook de stageaanbieder loopt erg gemoedelijk!

Ditmaal moet ik tijdens mijn stage zelf een onderzoeksproject uitvoeren, met als resultaat een onderzoeksrapport. Oftewel, een halfjaar huilen om statistische testen, maar gelukkig staan daar toffe dolfijntjes tegenover :)

Nou waarschijnlijk nog tot ziens in deze week, en anders tot ooit!

Liefs,
Rebecca

  • 03 Maart 2015 - 13:42

    Marij Van Der Tempel:

    Tofffff en ik weet hoe je je voelt.. it's super excitingggg!!! Heel erg veel plezier Rebecca! Ik heb er alle vertrouwen in dat je het gewoon weer gaat rocken daar! haha :) Good luck and have lots of fun!

    Liefs uit Korea! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 19997

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 08 Augustus 2015

Stage Wales, 2015

03 September 2013 - 28 Januari 2014

Stage Perth, Australie

03 Oktober 2017 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: