Eerste week! - Reisverslag uit O'Connor, Australië van Rebecca Bakker - WaarBenJij.nu Eerste week! - Reisverslag uit O'Connor, Australië van Rebecca Bakker - WaarBenJij.nu

Eerste week!

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

11 September 2013 | Australië, O'Connor

Hallo mensen,

het wordt zo ondertussen wel eens tijd dat ik een teken van leven geef. Helaas heb ik in het huis waar ik verblijf (nog) geen internet dus moet ik dit maar even op de universiteit uploaden..

Vorige week woensdag avond landde ik met zonsondergang in Perth. Het was nog een hele opgave om het hostel te vinden in Fremantle, een plaatsje net onder Perth. Natuurlijk reed de trein niet maar gelukkig ben ik er uiteindelijk wel gekomen. De eerste 2 nachten heb ik in een hostel gespendeerd, dat was wel even bikkelen, het was er ook echt enorm gehorig en daarmee niet heel stil. Maar in die dagen wel de nodige dingen kunnen inslaan en rond gekeken in Fremantle, een levendig toeristisch plaatsje aan zee.

Sinds vrijdagmorgen woon ik in het huis waar ik nu zit. Een sharehouse met nog 5 andere mensen en een 6e wordt nog gezocht (als iemand nog een kamer zoekt?!). Zolang die niet komt opdagen heb ik de badkamer voor mezelf. :) De woonkamer met eetgedeelte en keuken delen we met z’n alle, en tot nu toe gaat dat prima!

Gisteren ben ik officieel begonnen met mijn stage. Nu bestaat het werk nog uit het graderen van foto’s die vorige maand zijn gemaakt, en proberen de dolfijnen op de foto’s te identificeren aan de hand van een al bestaand database. Binnenkort ga ik samen met mijn stage begeleidster, een aardige Française, en nog iemand anders de zee op om zelf de data en foto’s te verzamelen. Daar kijk ik stiekem toch wel naar uit!

Dit was het voor nu, I’ll keep in touch!

Liefs,
Rebecca

p.s. Bedankt voor het boek met al die lieve, leuke, blije berichten!!

  • 11 September 2013 - 07:35

    Dagmar:

    Ah klinkt serieus wel als 2 spannende eerste dagen! Super leuk om te lezen. Al strandwachten gespot? En is australië wat je verwachtte? :p

  • 11 September 2013 - 09:49

    Anneke Dankers:

    Hey Rebecca, wat fijn dat je veilig aan de andere kant v d wereld bent aangekomen! En nu al serieus aan de slag;) Wij wensen je een mooie tijd toe met dat je maar veel dolfijnen mag spotten! En hou ons op de hoogte want al die reisverhalen zijn zo leuk om te lezen! Grtjs van de heeeele familie Dankers

  • 11 September 2013 - 21:46

    Leonard Geluk:

    De familie Geluk heeft de indruk dat je daar behoorlijk je draai hebt gevonden. Klinkt goed! Mooi dat je binnenkort de zee op gaat, daar doe je het toch voor! Hier in Nederland mis je niet zo veel, het regent pijpestelen, de herfst is in alle heftigheid losgebarsten. We verlangen al erg naar de lente waar jij middenin zit, toch? Geniet van je verblijf, inclusief je eigen badkamer! 5 Gelukjes uit Rotterdam, the Netherlands!

  • 11 September 2013 - 23:26

    Ewout:

    Gaaf dat je nu in Australië bent! Leuk om je eerste verhaal te lezen. Succes met het opstarten van je stage. Ben benieuwd naar je volgende verhalen!

  • 12 September 2013 - 10:06

    Lydia:

    Lieve Rebec,


    Wat een gezellig verslag!:). Gelukkig is het de kamer geworden waar je een afspraak voor had en hoefde je niet verder te zoeken naar een kamer. Zijn die 5 mensen waarmee je het huis deelt aardig? Zijn zij ook van andere nationaliteiten? Je stage klinkt nu al gaaf! Ik hoor graag snel van je en hopelijk kunnen we zeer binnenkort skype-daten! ;) Geniet ervan en ontzettend veel succes en plezier!!


    Liefs xxx,

    Lydia.

  • 14 September 2013 - 19:11

    Jelle T.:

    Hoi Rebecca,

    Gefeliciteerd met je geslaagde vlucht! Het ziet er naar uit dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Vet gaaf dat we afgelopen jaar voor je hebben mogen bidden! Zo te horen is ons gebed uitgekomen!

    Ik ben zeer benieuwd naar je reisverslag en de foto's. We zullen de website in de gaten houden!

    Heel veel plezier gewenst.

    Groetjes,
    Jelle

  • 18 September 2013 - 19:39

    John:

    Hoi Rebecca,

    Leuk om even van je te 'horen'. Hoe is het klimaat daar: prettig? Kom je daar veel mede Hollanders tegen? Ik ben benieuwd naar je ontdekkingen die je nog (hopelijk) zult doen. Beetje leuk team om mee te werken, is natuurlijk ook wel prettig. Nederland lijkt vast heeeel veeeer weg. Net zo ver als Australie vermoed ik.

    Groetjes!
    Jeannette, John, Arnoud, Edward & Elize

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 19995

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 08 Augustus 2015

Stage Wales, 2015

03 September 2013 - 28 Januari 2014

Stage Perth, Australie

03 Oktober 2017 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: